رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در 10 سال گذشته 500 میلیارد تومان در حوزه فرهنگ شهروندی هزینه شده است، اما ذره‌ای در تغییر فرهنگ شهروندی شهروندان تأثیر نداشته است.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، احسان اصولی در شصت‌وچهارمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد در جریان بررسی لایحه اصلاح بندی از بودجه سال 1398 شهرداری مشهد در خصوص اعتبارت آموزش فرهنگ شهروندی با انتقاد از روند هزینه اعتبارات آموزش فرهنگ شهروندی، اظهار کرد: در 10 سال گذشته 500 میلیارد تومان در حوزه فرهنگ شهروندی هزینه شده است، اما ذره‌ای در تغییر فرهنگ شهروندی شهروندان تأثیر نداشته است.
در پایان مذاکرات با تصویب شورای شهر مشهد لایحه تبصره ۲۳ مصوبه شماره ۵/۹۷/۲۳۰۰۰/ش مورخ ۹۸/۱۲/۲۶ با موضوع بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری مشهد مقدس اصلاح شد.
بر این اساس شهرداری مشهد مکلف است، تمامی اعتبارات آموزش فرهنگ شهروندی را پس از تایید شورای راهبردی آموزش فرهنگ شهروندی هزینه کند. بر این اساس، تمامی حوزه ها می بایست حداکثر تا پایان اردیبهشت، سرفصل و برنامه های آموزش شهروندی را پیشنهاد و شورای مزبور نیز حداکثر ظرف مدت یک ماه نسبت به بررسی و اعلام نظر در این خصوص اقدام نماید. در صورت عدم بررسی در زمان مقرر، حوزه مربوط می تواند برنامه پیشنهادی خود را اجرا نماید.  بدیهی است در صورت ارائه نکردن پیشنهاد توسط حوزه های تخصصی و یا رد پیشنهاد ارائه شده  در شورای راهبردی، پیشنهادهای دبیرخانه آموزش فرهنگ شهروندی پس از تصویب شورای راهبردی لازم الاجرا می باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.