به گزارش  خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احسان اصولی با اشاره به نهایی شدن طرح بزرگترین پردیس تئاتر شهر، اظهارکرد: احداث و ایجاد مجموعه تئائر بزرگ شهر یکی از وعده های شورای پنجم شهر مشهد به هنرمندان و بویژه اهالی تئاتر مشهد بود که خوشبختانه با پیگیری های جدی شورا و عزم شهردار محترم، گام جدیدی در جهت تحقق این مهم برداشته شده است.
وی در ادامه گفت: معماران و طراحان بزرگ و شاخص کشور طرح های پیشنهادی خود را برای کارشناسان ارسال کردند که از ۵۰ طرح ارسالی، ۳ اثر به مرحله نهایی رفت و طرح برگزیده و ایده برتر روز گذشته با نظر هیئت داوران متشکل از سیدمحمد بهشتی شیرازی، عضو پیوسته فرهنگستان هنر، نشید نبیان، فوق دکتری شهرهای هوشمند از دانشگاه ام‌آی‌تی و ایرج کلانتری، طراح و معمار برجسته کشور انتخاب شد.
اصولی گفت: حضور این داوران و شخصیت های برجسته  فرصت مغتنمی است و امیدواریم انتخاب آنها برای مردم مشهد مایه خیر و برکت باشد. 
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد از پیش بینی حدود ۱۶ میلیاردتومان اعتبار برای این پروژه در بودجه سال ۹۸ خبرداد و گفت: با آمادگی شهرداری و دستور شهردار، در دهه کرامت شاهد کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود و امیدواریم تا اوایل سال ۱۴۰۰ نیز به بهره‌برداری برسد.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1206673
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.