ولی قلیچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدیریت منطقه ای، یکی از مسئولان بومی که دهیار یا یکی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای منطقه هستند به عنوان نماینده فرمانداری با در اختیار داشتن تجهیزات لازم اقدامات پیشگیرانه و مقابله با سیل را به فوریت انجام می دهند.
وی اضافه کرد: با اعمال مدیریت منطقه ای در مناطق سیل خیز شهرستان چناران، خسارت ناشی از سیل در این منطقه به حداقل رسیده است به نحوی که امسال چناران کمترین میزان خسارت ناشی از سیل را در بین شهرستانهای خراسان رضوی داشته است.
فرماندار چناران گفت: میزان خسارت ناشی از سیل و بارندگیهای بهار امسال در این شهرستان 17.5 میلیارد ریال بود که عمده آن مربوط به حوزه زیرساخت به ویژه تاسیسات آبرسانی و حوزه کشاورزی است.
قلیچی افزود: در نتیجه وارد آمدن خسارت به تاسیسات آبرسانی در روستاهای چناران، همین اینک به دو روستای این شهرستان با تانکر آبرسانی می شود.
وی با اشاره به بارشهای خوب امسال و تاثیر آن بر رفع مشکل کم آبی در چناران گفت: پارسال 20 روستای چناران با تانکر آبرسانی می شدند که امید است امسال مشکل کم آبی این روستاها برطرف شود.
شهرستان چناران در 54 کیلومتری شمال غرب مشهد واقع است.
1922/7489
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.