محسن اسفندیاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با شرایط جدید و کاهش قیمت نسبت به قبل و با هدف رفاه حال مردم و تنظیم بازار تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
وی اضافه کرد: تمامی اقلام میوه تنظیم بازار شامل سیب زرد و قرمز و پرتقال والنسیا و تامسون با پنج هزار ریال کاهش قیمت نسبت به قبل برای مصرف مردم عرضه می شود.
مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: علاوه بر این، فروش میوه از روش جعبه ای به خرده فروشی برای مردم تغییر کرده است تا مردم با رفاه حال بیشتر و به اندازه مصرف خود خرید کنند.
اسفندیاری افزود: علاوه بر این تمامی اصناف و متقاضیان نیز می توانند با خرید میوه از سردخانه ها و مراکز توزیع و تحت نظارت، اقدام به فروش این اقلام نمایند.
وی ادامه داد: از ابتدای آغاز اجرای طرح تا کنون چهار هزار و 352 تن میوه در این قالب توسط مردم خراسان رضوی خریداری شده است که معادل 80 درصد ذخیره سازی انجام شده است.
مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: از این میزان هزار و 311 تن سیب، هزار و 30 تن پرتقال والنسیا و دو هزار و 11 تن پرتقال تامسون توسط مردم خریداری شده است.
اسفندیاری افزود: پیش بینی می شود تداوم اجرای این طرح تا پایان فروردین ماه به اتمام میوه ذخیره سازی شده در سردخانه های خراسان رضوی برسد.
استان شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی طی ایام نوروز سال 1398 پذیرای 14 میلیون و 300 هزار زائر و مسافر بود.
1922/7496
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.