قائم ‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی روز یکشنبه در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: در آستانه سال نو، قربانی گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان همان محل یکی از زیرمجوعه های طرح 20-20 کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی است که به‌ منظور سلامتی زائران و مسافران نوروزی در مبادی ورودی‌های استان انجام می‌شود.
سلمان دانشور افزود: طرح 20-20 کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی توزیع سبد کالا بین نیازمندان است که از 20 اسفند، 20 هزار سبد کالا با ارزش 30 میلیارد ریال با مشارکت مردم، مراکز نیکوکاری، خیران و حامیان بین نیازمندان استان توزیع می شود.
قائم ‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت:کارکنان این نهاد در قالب این طرح قصد دارند با صرف‌نظر کردن از تعطیلات نوروزی به نیازمندان خدمت بیشتری ارائه دهند.
دانشور با بیان این که قربانی گوسفند در تمامی مبادی ورودی استان و مشهد مقدس در شهرها و روستاها انجام می شود افزود: طرح قربانی از روز گذشته با ذبح 10 رأس گوسفند در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد و راه‌آهن مشهد با هدف پرداخت صدقه به نیت سلامتی زائران و مجاوران شروع شده است و پیش بینی می شود در این طرح 200 گوسفند در استان خراسان رضوی ذبح شود.
داورزن در 310 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
1922/7495/8145
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.