محمد جواد محبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد پنج نمایشگاه مربوط به بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ساختمان و تاسیسات، بیست و یکمین نمایشگاه کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی، نهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته، هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعتی سازی و فناوری های نوین صنعت ساختمان و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری شهری مسکن و انبوه سازان مرتبط با صنعت ساختمان است.
وی اظهار داشت: این نمایشکاهها مربوط به مسکن و صنعت ساختمان است که در هشت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و 600 غرفه دایر شده و 200 شرکت داخلی و نمایندگی برندهای خارجی، آخرین محصولات خود را در غرفه های آن در معرض بازدید عموم قرار داده اند.
وی گفت: نمایندگی برندهای خارجی شرکت کننده در این نمایشگاهها از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، امارات متحده عربی، ترکیه، پرتغال، آلمان، روسیه، هلند، ایتالیا، اسپانیا و کانادا هستند.
محبی افزود: دو نمایشگاه 'فرصتهای سرمایه گذاری، خدمات و صنایع وابسته' و 'بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اجتماعی' نیز در این محل با هدف فرهنگ سازی در حوزه اقتصاد مردم نهاد، ارائه خدمات نوین بیمه ها، آشنایی با بازار سرمایه و معرفی دستاوردهای بانکها دایر شده است.
وی اظهار داشت: در این دو نمایشگاه مشارکت کنندگان داخلی فعال در زمینه خدمات بازار، سرمایه، بانکداری و صنعت در 12 غرفه دستاوردهای خود را عرضه کرده اند.
وی بازدید هیات های سرمایه گذاری متخصص داخلی و خارجی، برگزاری همایش و کارگاه های آموزشی تخصصی مرتبط، برگزاری جلسات تخصصی توسط اتحادیه ها و انجمن های مرتبط را از برنامه های جانبی این نمایشگاه ها برشمرد.
وی گفت: نمایشگاه های یاد شده تا 19 بهمن دایر است.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.