به گزارش ایرنا، سعید باستانی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری تربت حیدریه افزود: با وجود تمام مشکلات، دولت و مجلس در ارایه خدمت بی منت به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده است و تداوم این خدمت رسانی نیز با توجه به شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر بر مسئولان واجب است.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی نیروگاه برق راشد و تصفیه خانه تربت حیدریه با سرمایه گذاری بیش از 2 هزار و 300 میلیارد تومان اظهار داشت: با بهره برداری از این نیروگاه سیکل ترکیبی، فولاد تربت حیدریه به عنوان نخستین مشتری، 380 مگاوات برق این نیروگاه را خریداری می کند.
باستانی گفت: همچنین فولاد تربت حیدریه متقاضی بیش از 200 لیتر در ثانیه آب تصفیه خانه تربت حیدریه است و همچنین بعد از تکمیل و رسیدن ظرفیت این تصفیه خانه به 400 لیتر در ثانیه، از پساب آن نیز همین نیروگاه و یک گروه فولادی دیگر که به زودی کار خود را آغاز می کنند، بهره مند خواهند شد.
مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی راشد تربت حیدریه نیز گفت: این نیروگاه با 310 میلیون یورو اعتبار در زمینی به مساحت 50 هکتار در 12 کیلومتری شمال شرق شهرستان تربت حیدریه در متطقه اسفیوخ ساخته می شود.
ناصر اقدسی افزود: این نیروگاه از 2 واحد گازی از نوع map2b هرکدام به ظرفیت 183 مگاوات و یک واحد بخار به ظرفیت 180 مگاوات برخوردار است که قرار است طی 36 ماه احداث شود.
عملیات اجرایی نیروگاه برق راشد و تصفیه خانه تربت حیدریه امروز با حضور وزیر نیرو آغاز شد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/6121 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.