امام جمعه سبزوار در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: مراسم سالروز 9 دی باید با شکوه برگزار شود تا حضور و پاییبندی مردم به ارزشهای انقلاب برای دشمنان ثابت شود.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه افزود: مسئولان علاوه بر تبیین و تشریح حماسه 9 دی، اقدمات لازم را برای برپایی باشکوه مراسم این روز فراهم کنند.
وی با اشاره به مراسم شب یلدا نیز اظهار داشت: سنت حسنه صله رحم، دیدار با والدین و بزرگترها از آداب و رسوم نیک این شب است که در کنار آن باید از اسراف و تجملات دوری شود.
وی گفت: خانواده هایی که توانایی مالی بیشتری دارند به جای خرید انواع آجیل و شیرینی نگاهی به سفره خالی فقرا هم داشته باشند.

* امام جمعه گناباد نیز ثبات و جلوگیری از چند نرخی شدن قیمتها را مهمترین خواسته مردم از مسئولان دانست و گفت: باید طرح تنظیم بازار به صورت همه جانبه و با جدیت دنبال شود.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: اقداماتی برای تنظیم بازار انجام شده ولی مردم از افزایش قیمتها گلایه مند هستند.
وی اظهار داشت: نرخهای بازار با آنچه مسئولان از صدا و سیما اعلام می کنند، تفاوت دارد و تطابق نرخ های اعلام شده با قیمتهای واقعی بازار حداقل خواسته مردم است.
وی با اشاره به فتنه بعد از انتخابات سال 1388 و حماسه حضور مردم در نهم دی ماه گفت: دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی با القای تقلب در انتخابات مردم را تحریک و تشویق به حضور در خیابانها کردند و می خواستند طرفداران نامزدهای انتخاباتی را مقابل هم قرار دهند.
امام جمعه گناباد افزود: دشمنان داخلی و خارجی سعی کردند با موج سواری نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند ولی با روشنگری رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه و راهپیمایی با شکوه مردم فتنه گران تنها ماندند و نظام حفظ شد و امروز با بصیرت مردم ولایت مدار، ترفندهای دشمنان به نتیجه نمی رسد.

* امام جمغه تربت حیدریه نیز با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مهمترین مسئله سال 98 انتخابات مجلس است گفت: ایشان همچنین تاکید کردند ممکن است برخی در داخل کشور با هماهنگی استکبار و با شعارهای مختلف فتنه ای مشابه سال 88 در کشور ایجاد کنند.
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه افزود: اهمیت این جمله معظم له زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم باید در انتخاب افراد نهایت دقت را به عمل آوریم زیرا برخی نامزدها حاضرند برای رفتن به مجلس دست به هر کاری بزنند.
وی همچنین به شایسته سالاری، سرعت حل مشکلات جامعه، افزایش ضریب امنیت ملی، کاهش بداخلاقی سیاسی و عدم تخریب دیگران و کاهش هزینه های گزاف انتخاباتی تاکید کرد.
7097/6121 / 2095/ 7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.