آیت‌الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای برگزاری ستاد گرامیداشت نهم دی خراسان رضوی در مشهد افزود: نهم دی سالروز یک حادثه نیست بلکه حرکت مردمی در تجدید بیعت با رهبری و خنثی سازی توطئه دشمن بود و به عنوان یک حرکت بصیرتی و بیدارسازی انجام می شود.
وی ادامه داد: جریان فتنه 88 امروز قویتر و به نوع دیگری وجود دارد. امروز حرکت دشمن در جهت براندازی نظام و مقابله با ستون خیمه نظام در شکل دیگر و قویتر انجام می شود و نیاز به بیدارسازی و تولید بصیرت در این زمینه داریم.
امام جمعه مشهد گفت: امروز دشمن برنامه های مختلفی برای براندازی نظام و تقابل مردمی با ستون خیمه نظام دارد. مسئله 9 دی امسال یک عملیات استقلالی برای امروز است و نه یک مراسم سالگرد گرفتن برای سال 88.
وی مراسم 9 دی را یک حرکت دینی و سیاسی توصیف و بیان کرد: باید توجه نمود که اجرای این مراسم به صورت حماسی باشد و مراقب باشیم منحرف نشود. اجرای راهپیماییها و سخنرانیها باید طوری باشد که مردم را راضی کند، در غیر این صورت فعلا نه تنها نفعی ندارد بلکه ضرر می رساند و مردم را بی‌ تفاوت می‌ کند.
آیت الله علم الهدی افزود: نام بردن از مسئولان و تشکر از آنها بخاطر حضور در راهپیماییها درست نیست. خود ما مردم را دعوت به حضور در راهپیمایی می کنیم و اینکه از ما بخاطر حضور در راهپیمایی نام برده و تشکر شود پسندیده نیست. باید از مردم و افرادی که با بچه کوچک و سن زیاد در این مراسم شرکت می‌کنند تشکر کرد.
مراسم 9 دی امسال در مشهد ساعت 8 و نیم روز یکشنبه آتی از میدان شهدا به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) در این شهر برگزار می شود.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.