محمدرضا کلایی روز دوشنبه در نشست شورای شهر مشهد افزود: به لحاظ ظرفیتها و وضعیت فعلی شهر مشهد کار سخت و مهمی در پیش داریم. شهری به دست ما سپرده شده که دارای زمینه های فراوان برای رشد و توسعه است.
وی ادامه داد: ضمن امتداد مسیر گذشته باید شتاب بیشتری به فعالیتها بدهیم، همسو کردن تمام ذینفعانی که می توانند بر کیفیت زندگی شهر مشهد اثر بگذارند از مهمترین وظایف شهردار است.
شهردار جدید مشهد گفت: ما جوانان مشهدی اعتقاد داریم مشهد شهری قدرتمند است پس باید شهر نمونه ای در سطح ملی باشد و به لحاظ شاخصها و ظرفیت های موجود می تواند در کشور پیشرو باشد. ظرفیتهای مشهد را می شناسیم، اتفاقی که شورای شهر در انتخاب شهردار رقم زد نویدی مهم را می دهد و قدرتمندی شهر مشهد را تایید کرده است.
وی افزود: پایه و مایه شهرداری مشهد قدرت تخصصی آن است. این شهر در بسیاری از زمینه ها نمونه می باشد و برنامه ای که تا افق 1400 برای مشهد تدوین شده برنامه مدرن و پیشرویی است. اگر بخواهیم میثاق واحد برای شهر مشهد در نظر بگیریم آن برنامه 97 تا 1400 مشهد شهرداری است. این برنامه عدالت محور و اجتماع محور است.
کلایی ادامه داد: باید خدمت کف خیابانی به مردم ارائه دهیم و در بین مردم کار کنیم.
اعضای شورای اسلامی شهر مشهد که در نشست غیرعلنی دیروز خود 'محمدرضا کلایی' را به عنوان سرپرست شهرداری منصوب کرده بودند در نشست امروز به سپردن سکان شهرداری مشهد به وی رای دادند. پس از تایید حکم وی در وزارت کشور کلایی رسما شهردار مشهد خواهد شد.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.