اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی روز چهارشنبه به نقل از مسئول روابط عمومی این دستگاه گزارش داد: ، رئیس این اداره گفت: در این چارچوب روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در بخش 'پژوهش ارتباطی' رتبه برتر را در سطح ملی کسب کرد.
عادله علیپور همچنین به تولید هشت موشن گرافیک توسط این اداره ظرف یک سال اخیر اشاره و بیان کرد: با توجه به جدید بودن تبلیغات گرافیکی، از پارسال تاکنون این تعداد موشن گرافیک در حوزه های معرفی راهداری، نحوه تهیه بلیت، امداد خودرو، بار و سرعت غیرمجاز، آمار تصادفات و نحوه تسهیلات نوسازی ناوگان فرسوده، تولید و در فضای مجازی برای آگاهی عموم منتشر شده اند.
گرافیک متحرک یا Motion Graphic که به انیمیشن شباهت دارد در واقع بکارگیری حرکت تصاویر ثابت به منظور تبلیغات کوتاه تلویزیونی و اینترنتی در زمانی کوتاه است.
وی یکی دیگر از دستاوردهای تولیدی روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی را مستند 'دموراژ' ذکر و بیان کرد: در شرایطی که جنگ رسانه ای علیه فعالیتهای حوزه حمل و نقل ایجاد شد آگاهسازی مردم با خدمات رانندگان جاده ای کمک بزرگی در تقویت روحیه ملی و مردمی ایجاد می کند و با پخش این مستند در بیشتر شبکه های ملی و استان این همبستگی و آرامش محقق شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در چارچوب چهاردهمین سمپوزیوم بین ‌المللی روابط‌ عمومی نیز این روابط‌ عمومی در بخش ملی و حوزه اطلاع‌رسانی موفق به کسب رتبه برتر و تندیس شد.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.