سرهنگ حسین رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح ترافیکی روز طبیعت با رانندگان خودروهای فاقد بیمه و معاینه فنی و همچنین افرادی که از اتاق عقب وانت بارها برای جابجایی مسافر استفاده کنند، برخورد خواهد شد.
وی بیان کرد: طرح های ترافیکی برای جاذبه های طبیعی و گردشگری پربازدید استان در نظر گرفته شده و تیم های عملیاتی و نامحسوس به صورت 24 ساعت حضور دارند.
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: همچنین با موتورسیکلت سواران فاقد کلاه ایمنی برخورد قانونی می شود و موتورسیکلت آنان تا پایان طرح نوروزی تحویل نخواهد شد.
وی افزود: مجموعه پلیس در روز طبیعت به منظور برقراری نظم و آرامش ترافیکی و امنیتی در آماده باش است و مردم نیز با رعایت قوانین و عمل به توصیه و هشدارهای پلیس با ما همکاری داشته باشند و با صبر و حوصله رانندگی و از حرکات مخل نظم و امنیت عمومی خودداری کنند.

**محدودیت ترافیکی از 14 فروردین
سرهنگ رضایی با اعلام اینکه روز 13 فروردین در محورهای استان خراسان جنوبی محدودیت ترافیکی وجود ندارد گفت: روز چهادهم فروردین به دلیل ادامه بازگشت مسافران نوروزی از ساعت 7 تا 23 تردد وسایل نقیله سنگین در محورهای بیرجند - قاین، طبس - یزد و دیهوک - اصفهان ممنوع است.
وی تصریح کرد: با توجه به موج دوم سفرهای نوروزی، ترافیک در اکثر راه های استان سنگین و نیمه سنگین گزارش شده است.
رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: برای به حداقل رساندن حوادث رانندگی ماموران پلیس راه در تمامی محورهای استان به صورت 24 ساعت حضور دارند و همه تجهیزات ترافیکی بکار گرفته شده است.
وی افزود: دوربین ثبت تخلف در تمامی محورهای اصلی استان نصب شده و تخلفات احتمالی رانندگان به صورت لحظه ای و میانگین ثبت و با رانندگان متخلف برخورد قانونی می شود.
رضایی همچنین با توجه به ترافیک پرحجم و غبارآلود بودن جاده ها از رانندگان خواست سفرهای خود را در روز انجام دهند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.