به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه شنبه در جمع مبلغان اعزامی طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی افزود: تبلیغات باید همواره براساس جامعه شناسی باشد و مبلغ خوب کسی است که بر اساس جامعه شناختی مطابق با نیاز مخاطبش عمل کند.
وی با اشاره به سالگشت هجوم دژخیمان رژیم طاغوت به مدرسه علمیه فیضیه تصریح کرد: رژیم رضاشاهی وابسته به انگلیس بود و دوران خفقان رضاخانی حکایت از سیاستگذاری استکبار در این سرزمین داشت.
امام جمعه بیرجند گفت: در این دوران مدارس علمیه بسته و عزاداری سید الشهدا (ع) ممنوع شد و ناموس مردم به تاراج رفت اما بعد از مدتی در سال 57 با انقلاب اسلامی این نظام برچیده شد و امروز بعد از 40 سال برکات آن نه فقط در ایران بلکه در سایر کشورهای جهان مشهود است.
وی ادامه داد: دشمن به قول خودش هنوز همه گزینه ها را روی میز دارد و این بسیار درست است زیرا از سال 57 تاکنون هنوز با دست اندازی های مختلف قصد تخریب و بر هم زدن اسلام و مسلمین را دارد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: استکبار در هر جایی که نامی از اسلام وجود دارد حضور یافته و در جایی به وسیله سعودی و داعشی ها و در جایی هم در یمن، نیجریه، سوریه، عراق، فلسطین و ... دست از ظلم برنداشته است.
وی گفت: یک مبلغ واقعی مانند طبیب متخصص باید درد جامعه اش را درک کند و به بهترین نحو ممکن نسخه بدهد و باید این را درک کنیم که نسخه کار فرهنگی بصیرت افزایی است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: با همه این تهاجم ها اما مردم خراسان جنوبی افرادی معتقد، فرهنگ دوست و دارای اخلاق پسندیده ای هستند که همواره با روحانیون ارتباط شایسته ای داشته اند.
طرح آرامش بهاری از 25 اسفند در امامزادگان و بقاع متبرکه آغاز شد و تا 15 فروردین 97 ادامه دارد.
56 مبلغ از استان قم امسال در این طرح حضور دارند و به اجرای برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی می پردازند.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.