به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه شنبه در جمع مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: پرچم شهدا برگرفته از عدالت خواهی، عقل، حکمت و نجات نوع بشر است و امروز هم همه کسانی که با شهدا بیعت کردند، باید راهشان را ادامه دهند.
وی اظهار کرد: شهدا با خداوند متعال معامله کردند و چه معامله شیرینی که شهدا جان را برای رضای خدا و مقابل توقع های بیجای استکبار تسلیم می کردند.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: شهدا از فرصت معامله با خدا به خوبی استفاده کردند و برای اسلام و کشورشان افتخار آفریدند و امروز این فرصت را ما نباید از دست بدهیم.
وی با بیان اینکه پرچم، ایده و هدف شهدا نباید روی زمین بماند افزود: شهادت هدف نیست بلکه شهادت در راه هدف و هدف خداست.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: مسئولانی که حاضر نیستند به طور قانونی هم خدمتی به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه کنند، خیلی بی سعادت هستند.
وی بیان کرد: امیدوارم از خواب غفلت بیدار شویم و در این فرصت باقیمانده برای خدا و در خدمت اهداف دین خدا گام برداریم.

** لزوم ارتباط بیش از پیش مسئولان با بنیاد شهید
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: خدمت رسانی صحیح به خانواده شهدا و ایثارگران نیازمند ارتباط بیش از پیش آنها با این بنیاد است و این موضوع باید در جامعه فرهنگ سازی شود.
حجت الاسلام محمدتقی عزیزی اظهار کرد: شهدا و ایثارگران در زمان انقلاب و دفاع مقدس هیچ انتظاری نداشتند و امروز هم ندارند اما باید درک کنیم که آنها جانشان را برای ایستادگی این مرز و بوم به خطر انداخته اند.
وی گفت: بعد از جنگ عده ای را برای کمیسیون پزشکی به اصرار آوردیم و امروز هم باید درک کنیم هرچه زمان می گذرد سن جانبازان و ایثارگران بالاتر رفته و درد و رنج آنها بیشتر می شود.
وی از برخی مدیران برای صدور مجوزهای قانونی و تبدیل وضعیت ها گلایه کرد و افزود: هیچگونه انتظار اقدام غیر قانونی وجود ندارد فقط امیدواریم برخی از مسئولان طبق قانون ما را در خدمت رسانی هرچه بیشتر یاری کنند.
در این دیدار به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا از اولین جلد خاطرات شهدای خراسان جنوبی رونمایی شد. در این کتاب خاطرات 100 شهید به ترتیب حروف الفبا منتشر شده است.
خراسان جنوبی یکهزار و 815 شهید دارد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.