حسین بلالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه ها و فعالیت های شهرداری بشرویه در قالب کارگروه استقبال از بهار که از مهر سال جاری تشکیل شده برای آماده سازی فضای شهر در ایام نوروز در دست بررسی و اقدام است.
وی گفت: یکی از محورهای برنامه های نوروزی فضاسازی، زیباسازی و طراحی المان های نوروزی است که به صورت دائم یا موقت در سطح شهر قرار داده شده و فضایی شاد و بهارانه را برای شهروندان و مسافران نوروزی ایجاد می کنند.
وی تاکید کرد: توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی، استفاد بهینه از امکانات موجود و بهره گیری از توانایی و هنر طراحان و صنعتکاران بومی منطقه از جمله مواردی است که در روند آماده سازی المان ها مورد توجه قرار گرفته است.
شهردار بشرویه گفت: در همین راستا تلاش شده تمامی اسکلت و ماکت های اولیه المان های نوروزی از ضایعات مستعمل تهیه شده و با بهره گیری از هنر طراحان و هنرمندان بشرویه در نهایت این المان ها در زیباترین و بهترین صورت آماده شوند.
وی از آمادگی کارگاه های ساخت المان های نوروزی بشرویه برای پذیرش سفارش ساخت المان های دیگر شهرستان های استان خبر داد و افزود: تاکنون برخی شهرداری های خراسان جنوبی سفارش طراحی و ساخت المان های نوروزی را به شهرداری بشرویه سپرده اند.
بلالی اظهار کرد: ارایه تصویری زیبا و مبلمانی رضایت بخش و اصولی از شهرستان یکی از عوامل اساسی در جذب گردشگران نوروزی است و شهرداری در این زمینه از تمامی نیروها و امکانات خود بهره می گیرد.
شهر تاریخی بشرویه در 300 کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7550*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.