به گزارش ایرنا محمد نبی حبیبی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی در بیرجند افزود: در کشور مشکل اقتصادی، رکود و بیکاری وجود دارد، اگر خود ما برای حفظ وحدت همت نکنیم به انقلاب لطمه وارد می شود.
وی اظهار کرد: اگر وحدت و هماهنگی بین نیروهای انقلاب، مسئولان و روحانیت ایجاد شود زمینه توسعه فراهم می شود.
وی یادآور شد: رقابت سیاسی خوب است اما با فحش و تهمت فرق می کند، رقیب سیاسی ما وقتی دولت را در اختیار می گیرد باید کمک کنیم تا موفق شود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و استاندار سابق خراسان در ادامه بیان کرد: بعضی به اشتباه فکر می کنند رقیب سیاسی به هر شکل باید لطمه بخورد حتی اگر این کار به انقلاب هم لطمه بزند، این تفکر بسیار غلطی است.
حبیبی گفت: با یک نسخه نمی توان برای همه کشور توسعه ایجاد کرد باید شرایط بومی و منطقه ای در برنامه ریزی برای استان ها لحاظ شود.
وی افزود: مجمع استانداران و تشکیل کمیته های استانی کار فراجناحی و خوب است، افراد با سلیقه متفاوت سیاسی هیچ بحث جناحی مطرح نمی کنند و فقط به دنبال ارائه نظر برای رفع مشکل استان ها هستند.
وی اظهار کرد: این مجمع یک نهاد مردمی، غیر دولتی و فراجناحی است و اگر درست رفتار شود تجربیات گذشتگان و کار استانداران فعلی با هم جمع شده و به پیشرفت استان کمک می کند.
محمد نبی حبیبی سال 1360به عنوان استاندار خراسان منصوب شد.
جلسه شورای اداری خراسان جنوبی با حضور اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و همچنین استانداران ادواری خراسان بزرگ و خراسان جنوبی برگزار شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7559* 6054*خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر* انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.