به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدتقی عزیزی روز یکشنبه در دیدار فرماندار درمیان افزود: شهدا بر گردن همه ملت ایران حق دارند و مردم ما هرگز ایثارگری‌ های شهدا را فراموش نخواهند کرد.
وی با بیان اینکه شهدا متعلق به خطه و منطقه خاصی نبوده و تمام مردم ایران از برکات وجودی آنان بهره‌مند و از فقدان این عزیزان متاثر هستند گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه همه مسئولان و مدیران است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی سرکشی و دلجویی از خانواده های شهدا و ایثارگران افتخار است.
فرماندار درمیان هم گفت: باید برای خدمت رسانی بهتر به خانواده معزز شهدا و ایثارگران اداره مستقل بنیاد شهید در شهرستان راه اندازی شود.
محمد بشیری زاده افزود: خانواده معظم شاهد و ایثارگران هویت و زیربنای فرهنگی شهرستان هستند و توسعه شهرستان نیازمند حضور معنوی این قشر در همه عرصه هاست.
وی با بیان اینکه دیدار و ارتباط مستمر با خانواده های شهدا وظیفه همه مدیران دستگاه های اجرایی است اظهار کرد: همه مسئولان شهرستان پیگیر نیازها و خواسته‌های خانواده شهدا و ایثارگران هستند و برای برطرف کردن آنان مشکلات تلاش می کنند.
وی یادآور شد: شهیدان در راه اسلام، قرآن، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرده و توانسته اند برای مردم و میهن اسلامی خود افتخارآفرین باشند و ما باید همیشه یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم.
شهرستان درمیان 129 شهید والامقام را تقدیم اسلام و انقلاب کرده و همچنین 134 جانباز و آزاده سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس از این شهرستان هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین اجرای طرح سپاس با پنج خانواده شهید و 6 تن از جانبازان و آزادگان شهرستان درمیان دیدار و گفت و گو کرد.
شهرستان درمیان با 57 هزار نفر جمعیت و پنج هزار و 797 کیلومتر مربع وسعت از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.