به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا بابایی در خطبه های نمازجمعه فردوس با اشاره به هفته بسیج و اینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب به بسیجی بودن خود افتخار می کنند افزود: امروز بسیجیان ما نباید به موفقیت هایی که تاکنون بدست آورده اند، اکتفا کنند بلکه باید هسته های مقاومت در همه کشورهای جهان به وجود آید همانگونه که کشور عراق با الگوبرداری از نقش بسیج در کشور ما توانست با داعش مبارزه کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هر کسی در دنیا خیر بکارد، غبطه خواهد خورد که چرا بیشتر کشت نکردم و هر کسی، شر بکارد چیزی جز ندامت و پشیمانی درو نخواهد کرد بنابراین خیر و برکت در زندگی تان ایجاد کنید که نتیجه آن سعادت و عاقبت به خیری است.
امام جمعه فردوس افزود: خداوند می فرماید اگر شخصی از دوستان ما صادقانه برخورد کند و در سخن صدق داشته باشد، امانتدار و خوش رفتار با مردم باشد، وقتی گفته می شود او شیعی است با این اختصاصات، ما خوشحال می شویم و این برای ما مایه آبرو است.
وی با تبریک حلول ماه ربیع الاول، این ماه را سراسر خیر و برکت و ماه مولود پیغمبر اسلام (ص) توصیف و تصریح کرد: همزمان با سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام و آغاز هفته وحدت، برنامه های متعددی در شهرستان فردوس اجرا می شود.
شهرستان فردوس با پنج هزار و 100 کیلومتر مربع مساحت و بیش از 42 هزار نفر جمعیت در شمال غربی خراسان جنوبی و فاصله 195 کیلومتری بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
9865*3028*خبرنگار- اعظم جمالی*انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.