به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی جواد خامسان افزود: همچنین هموطنان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب 99999 در تمامی بانک های استان یا از طریق شماره گیری #724* پرداخت کنند.
وی گفت: در حال حاضر 25 تیم از هلال احمر خراسان‌ جنوبی در حالت آماده‌ باش هستند که در صورت نیاز به مناطق زلزله ‌زده کشور اعزام شوند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: 119 نفر در قالب 25 تیم از هلال احمر این استان برای اعزام به مناطق زلزله‌زده در حالت آماده‌باش هستند.
وی افزود: در حال حاضر 22 تیم از شهرستان‌های استان، یک تیم واکنش سریع، یک تیم ارتباطات و یک تیم آنست هلال احمر در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت لزوم به مناطق زلزله‌زده کشور اعزام شوند.
خامسان بیان کرد: همچنین دیروز یکهزار و 500 تخته موکت از خراسان‌جنوبی برای کمک به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون 530 کشته و هفت هزار و 460 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یکهزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.