پرویز آرامنش روز شنبه در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امروز شعار مرگ بر آمریکا در سراسر ایران و خراسان جنوبی طنین انداز می شود تا نظام های سلطه گر و استکباری بدانند که این مردم ذلت پذیر نیستند.
وی ادامه داد: امروز تمام مردم خراسان جنوبی از اقشار مختلف در این حماسه بزرگ شرکت کردند و همدل و یک صدا از آرمان های امام راحل(ره) انقلاب و شهدا دفاع و پاسداری می کنند.
به گفته وی حضور پر رنگ دانشجویان و دانش آموزان که امروز متعلق به آنهاست بسیار پر شور است و این بیانگر این مهم است که نسل سومی های انقلاب هم درک درستی از حماسه های پدرانشان داشته اند و امروز برای پاسداری از آن ارزش ها به میدان آمده اند.
وی تاکید کرد: تا این حضور ها و پشتیبانی مردم ایران از نظام و ولایت فقیه پا برجاست هیچ مساله ای جمهوری اسلامی ایران را تهدید نخواهد کرد و سخنان سخیفانه افرادی همچون ترامپ هیچ تاثیری بر این کشور نخواهد گذاشت.
وی در ادامه از جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان این کشور یاد کرد و افزود: جوانان ما باید با بصیرت کافی از انقلاب و آرمان های آن به خوبی پاسداری کنند تا گزند هیچ دشمنی به آنها نرسد.
راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز شنبه در نقاط مختلف خراسان جنوبی با حضور با شکوه و پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان استان برگزار شد.
13آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 1343هجری شمسی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام( 1358ه.ش) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی« روز دانش آموز» است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*3215* 6054*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشار - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.