به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات روز گذشته (ششم آبان) به طور رسمی با شعار 'رسانه‌های آزاد، انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی' افتتاح شد.
آیین آغاز به کار نمایشگاه مطبوعات امسال با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و اهالی رسانه همراه بود.
پیش از آغاز مراسم؛ معاون اول رئیس جمهوری از غرفه‌های مختلف موسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری بازدید کرد.
بنابراین گزارش در این دوره از نمایشگاه 100 ماهنامه، 54 هفته‌نامه، 30 دوهفته‌نامه، 20 دوماهنامه، 52 فصلنامه، بیش از 115 رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، 70 رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی) و بیش از 60 روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.
اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در کنار سایر ادارات کل استان‌ها حضوری فعال در این نمایشگاه دارد و روزانه نشریات استان توسط این اداره کل ارسال و شده و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.
بنابراین گزارش در ساعات اولیه افتتاح نمایشگاه مطبوعات در مصلی امام خمینی (ره) تهران، غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با استقبال بالای بازدیدکنندگان و بیرجندی ‌های مقیم تهران روبرو شد.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به غرفه ٤٥٦ نمایشگاه مطبوعات تا 12 آبان ‌همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 با مطبوعات خراسان جنوبی آشنا شوند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.