به گزارش ایرنا محمد بشیری زاده روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: در 2 ماه گذشته 11 نفر در محور اسدیه - بیرجند جان باختند که این آمار نگران کننده است.
وی با بیان اینکه جاده‌ های مرزی شهرستان درمیان از کیفیت لازم برخوردار نیست اظهار کرد: با بازسازی و مرمت جاده های مرزی در زمان وقوع حادثه و مشکل امنیتی سرعت عملکرد و خدمات رسانی ها افزایش می یابد.
وی با اشاره به اینکه بازارچه مرزی شهرستان بعد از گذشت چند سال همچنان از طرف کشور افغانستان بسته است اضافه کرد: راه اندازی این بازارچه در رونق صادرات و واردات نقش موثری دارد.
فرماندار درمیان گفت: هم اکنون گازرسانی به شهرهای طبس مسینا و گزیک با پیشرفت فیزیکی بالا در حال انجام است و گازرسانی به 37 روستای شهرستان در دستور کار قرار دارد.
به گفته وی بین مسئولان شهرستان درمیان خط، جناح و سیاست معنا ندارد بلکه تلاش همه آنان خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه به مردم است.
وی درمیان را شهرستان دارالتقریب خراسان جنوبی معرفی و اظهار کرد: در این شهرستان مردم شیعه و سنی با وحدت در کنار یکدیگر زندگی می کنند و در تمامی صحنه های نظام و انقلاب با وحدت هرچه بیشتر مشارکت دارند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز هدف از راه اندازی قرارگاه ثامن الائمه 2 را در راستای تثبیت امنیت منطقه ذکر کرد و گفت: این قرارگاه در کنار سایر نیروی های مسلح شهرستان در راستای امنیت شهرستان درمیان در نوار مرز فعالیت دارد.
سردار علی قاسمی بسیج را موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: بسیج تداعی گر همت والا، گمنامی، اخلاص و دلسوزی انسان‌های بی ادعایی است که فقط و فقط در راه رضای خدا گام برمی‌دارند و گوش به فرمان ولایت هستند.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*3028*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.