به گزارش عصر روزشنبه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، عادل اربابی هدف از اجرای این طرح را اقدامی برای سبک زندگی بر پایه تأکید اسلام و کلام وحی عنوان کرد.
وی افزود: عبارت ها و پیام های جذاب توسط طراحان مطرح کشوری از محتوای آیات قرآنی در قالب طرح های مفهومی استخراج و با طراحی زیبا و گرافیک جذاب در قالب بیلبوردهای نمایشی در معابر شهرهای استان نصب می شود.
وی با توضیح اینکه باید با الهام از این آیات و روایات، سبک زندگی سالم را در جامعه ترویج کرد، گفت: مصرف گرایی، اشرافی ‌گری، گرایش به تجمل و خود نمایی از مظاهر مفسده انگیز سبک زندگی غربی است.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف امور خیریه استان گفت: این طرح در سازمان مرکزی اوقاف و امور خیریه راه اندازی شد و همزمان با همکاری دفتر سازمان فضای مجازی خراسان جنوبی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری قرآنی ایکنا در استان راه اندازی شده است.
به گفته اربابی بنرهای مفهومی سبک زندگی قرآنی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در هشت بیلبورد بزرگ در مرکز استان نصب می شود.
وی از راه اندازی کانال و گروه تلگرامی در فضای مجازی برای پیوستن به این پویش خبر داد و خواستار همکاری مردم و مسئولان جهت ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی شد.
اربابی ادامه داد: عکس نوشت قرآنی، اینفوگرافی، کلیپ های قرآنی و تولید محتوا در خصوص مباحث سبک زندگی قرآنی و تولید خبر و مصاحبه از برنامه های مهم پویش است.
این فعال رسانه ای با بیان اینکه دشمنان با تمام توان و ابزارهای خود تلاش می کنند جامعه را از معنویت خالی کنند، افزود: سرمایه‌گذاری دشمنان برای به انحراف کشاندن جامعه اسلامی و تلاش آنها برای از بین بردن ریشه‌های ایمان و معنویت در بین نسل جوان و خانواده‌ها هر روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ترویج و نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی بهترین راه مقابله با نفوذ بیش از پیش اندیشه‌های مادی‌گرایی غرب در جامعه است، تصریح کرد: فرهنگ رها شده غرب به دنبال از بین بردن بنیان‌های خانواده به عنوان اصلی‌ترین نهاد جامعه اسلامی است.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی برنامه ریزی برای مقابله با هجمه های دشمن در خصوص سبک زندگی را بسیار مهم دانست و افزود: طرح سبک زندگی صحیح قرآنی بهترین ابزار در این مسیر است که باید به آن توجه ویژه داشت.
اربابی ادامه داد: ارزش‌ها و احکام دینی و معنوی سعادت بخش و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی می‌تواند بهترین ظرفیت در راستای پیشرفت جامعه باشد.
2047*دریافت و انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.