به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی در این اطلاعیه نوشت: حماسه حضور ملت در تعیین سرنوشت خویش و پاسداری از آرمان های امام و شهدا نمودی از امانت داری و وفای به عهد ملت بزرگ ایران است.
وی اضافه کرد: اینک در آستانه انتخابی دیگر برای گزینش مدیر عالی اجرایی کشور و نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم.
وی تاکید کرد: رئیس جمهوری و نمایندگانی که بتوانند با حل مشکل کشور در جهت حراست از آرمان های اصیل اسلام و انقلاب گام بردارند و در برابر مستکبران و معاندان از عزت و عظمت ملت ما دفاع کنند.
رضایی یادآور شد: اینجانب از مردم استان می خواهم با حضور حماسی خویش در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح؛ روح امام و شهدا را شاد و مستکبران و اذناب آنان را مأیوس کنند و با انتخاب مسئولان دلسوز آینده بهتری را برای ایران اسلامی رقم بزنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد: فردای انتخابات با تبریک به کسانی که رای آورده اند هماهنگ و همدل برای رشد و شکوفایی کشور تلاش کنند و همه با هم زمینه را برای حاکمیت توحید و عدالت مطلق امام زمان (عج) فراهم کنند.
وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) آتشفشانی از حماسه، صبر و استقامت در دل مردم ایجاد کرد، ملت بزرگ ایران طاغوت را شکست داد.
وی اضافه کرد: استکبار جنگ را تحمیل کرد و ملت مسلمان با همت مجاهدان و ایثار گران و مدیریت هوشمندانه امام (ره) و یاران گرانقدرش بر دشمن پیروز شد، و بحمدالله تاکنون نظام با رهبری امام راحل و خلف صالحش رهبر فرزانه انقلاب به سوی قله های تعالی و کمال در حرکت است.
انتخابات شوراها و ریاست جمهوری همزمان فردا(جمعه)در سراسر کشور برگزار می شود.
پست الکترونیکی به نشانیyahoo.com irnabirjand94@
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
3215*2047 * خبرنگار- محمد رسول ابراهیمی اسفدن- انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.