محمد بشیری زاده، روز سه شنبه در جلسه تعیین اعضای شعبه های پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان افزود: دست اندرکاران و مجریان باید به قانون و مقررات انتخابات تسلط داشته باشند، رعایت قانون مستلزم تسلط بر قانون در امر انتخابات است.
به گفته وی هدف اصلی مجریان انتخابات این است انتخاباتی سالم، امن و باشکوه برگزار و موجب سرافرازی ملت ایران شود.
وی با بیان اینکه مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در شهرستان فراهم است، گفت: در شهرستان 70 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.
وی برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری را نشانه بصیرت سیاسی و مردم‌ سالاری دینی دانست و اضافه کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که هرکس خواهان امنیت و عزت و اقتدار مملکت است پای صندوق رای حاضر شود و مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را از توطئه چینی و شیطنت مایوس می سازد .
به گفته وی حضور گسترده مردم در انتخابات علاوه بر افزایش روز افزون اقتدار کشور در عرصه داخلی و بین المللی، باعث ترویج حکومت اسلامی می شود، پشتیبانی همیشگی ملت ایران از انقلاب باعث شده است همواره در عرصه بین المللی با اقتدار باشیم.
امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه مرکز شهرستان هم گفت: تلاش مسئولان بر حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد چرا که حضور آنها توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
مولوی سید احمد عبدالهی بیان کرد: باید همه در راستای برگزاری انتخابات سالم و با شکوه تلاش کنیم.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه، 29اردیبهشت ماه 96برگزار می شود.
شهرستان درمیان حدود 57هزار نفر جمعیت دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.