به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان در نشست هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات مورد بحث در نشست اظهار داشت: کمبود کادر آموزشی و مشکلات مربوط به جذب، در سطح کشور وجود دارد و مختص به خراسان جنوبی نیست.

وی افزود: مجوزهای استخدام را از طریق وزارتخانه و سازمان امور اداری و استخدامی پیگیری خواهیم کرد اما باید از ظرفیت‌های موجود در استان مانند ماده ۲۸ و جذب دانشجو استفاده شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه و ساخت و ساز فضاهای آموزشی، سیاست کشور نیست و با توجه به کمبود نقدینگی و سیاست‌های انقباضی، باید از ظرفیت موجود و ساختمان‌های بلااستفاده دانشگاه‌ها و مجموعه‌های دولتی استفاده کرد.

وی بیان کرد: برخی فضای آموزشی در استان خاک می‌خورد و از طرفی شما به دنبال ساختمان هستید، این در حالی است که اختیار فضاهای بدون استفاده دانشگاهی با استان نیست اما در مجموعه اداری آمادگی داریم ساختمان‌های بلااستفاده را واگذار کنیم تا این مشکل برطرف شود.

معتمدیان گفت: ضروری است کمیته‌ای تشکیل شود و نیازهای دانشگاه را در سه مقطع کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت پایش و ارزیابی کند تا پس از کار کارشناسی در این جلسات تصمیم سازی شود.

اعضای هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان نیز در این نشست مسائل و مشکلات موجود را با استاندار خراسان جنوبی در میان گذاشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.