به گزارش خبرنگار مهر، سجاد رضایی پیش از ظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به مشکلات ناشی از کرونا در سطح شهر بیان کرد: امروزه کسب و کارهای زیادی به واسطه شیوع این بیماری از رونق افتاده است.

وی با بیان اینکه علی رغم شیوع این ویروس، کارگران روزمزد برای کسب درآمد در حاشیه‌های تقاطع‌های شهر می‌ایستادند، اظهار کرد: بدیهی است این قشر در شرایط پیش روی جامعه نسبت به سایر اصناف روزهای سخت‌تری را گذران می‌کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی با اشاره به آغاز پویش «نذر سلامت» در استان بیان کرد: این پویش با همکاری مراکز نیکوکاری، کمیته امداد و سازمان‌های مردمی در استان در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به گرایش مردم به فضای مجازی طی روزهای اخیر، فعالان فضای مجازی و رسانه برای انتشار این پویش در شبکه‌های اجتماعی مختلف مشارکت ویژه ای خواهد داشت.

رضایی اظهار کرد: از مردم و فعالان فضای مجازی خواستاریم در راستای کمک و پیوستن به پویش نذر سلامت برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر همکاری کنند تا بتوانیم بسته‌های معیشتی و بهداشتی بیشتری برای توزیع در بین کارگران روزمزد و اقشار آسیب‌پذیر تهیه کنیم.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی با اشاره به سخنی از شهید سردار سلیمانی بیان کرد: بنا به فرمایش این شهید وارسته، فرصتی که در دل بحران‌ها هست، در خود فرصت‌ها نیست.

رضایی ادامه داد: بحران کرونا در کشور فرصتی برای افزایش همدلی و همگرایی مردم و دور شدن از روزمرگی‌ها فراهم کرده بوده که امید است مسئولان با برنامه ریزی و مدیریت مناسب آن را به فرصت تبدیل کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1384500
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.