حجت الاسلام محمدعلی تابعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر منشا امید در انسان خداوند باشد همواره از آرامش برخوردار است و در شرایط سخت مثل شرایط کنونی که کشور درگیر مبارزه با بیماری کرونا است با حفظ آرامش خود بر مشکل پیروز می‌شود چون طبق آیه «الا بذکرالله تطمئن القلوب» مهم ترین راه کسب آرامش، ارتباط با خداست.

وی اظهار داشت: در عالم هیچ چیز از اراده خدا بیرون نیست و دارو و مکاشفات علمی هم خواست خداوند است و همه درمان‌ها از خداست چون هیچکس از عدم چیزی را تولید نکرده و اگر امید ما به خدا نباشد و صرفا به دارو توجه کنیم ممکن است دارو هم اثرگذار نباشد.

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: خداوند پاکیزه است  و پاکیزگی را دوست دارد و رعایت بهداشت در متن دین است و رعایت نظافت فردی بالاترین شاخص یک انسان مومن است و اگر نکات بهداشتی را در این مدت به درستی رعایت کنیم و بر خدا توکل کنیم بر مشکل بیماری کرونا هم پیروز می‌شویم.

وی افزود: انسان در هر شرایطی باید به بحث  اعتماد به حق و دعا توجه کند چون شفا دهنده اصلی خداست، امروز متاسفانه در جامعه به مسائل اخلاقی و رعایت حقوق دیگران توجه نمی‌کنیم و بسیاری از مشکلاتی که در جهان شکل می‌گیرد به رفتا انسان‌ها هم برمی‌گردد.

حجت الاسلام تابعی بیان کرد: باید به عظمت و قدرت خداوند توجه کنیم و به خدا  پناه ببریم مخالفت خدا را نکنیم ،در زندگی دنیوی غرق نشویم، فکر آخرت و زندگی ابدی هم باشیم چون انسان ها وقتی به خودشان می‌آیند می‌بینند که چقدر ضعیف هستند و تنها با توکل به خدا و حرکت در مسیر مستقیم الهی به رستگاری می‌رسند.

ویروس کرونا که به ۳۱ استان کشور سرایت کرده، براساس آخرین آمار رسمی، ۷۸ بیمار مبتلا و ۶ فوتی در خراسان جنوبی داشته است.

۹ شهرستان از ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی تاکنون درگیر با کرونا شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.