داوود شهرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح نظارتی بر داروخانه‌ها بیان کرد: همزمان با اعلام اولین مورد مشکوک کرونا در استان، بر این نظارت‌ها تشدید شده است.

وی با بیان اینکه تیم‌های نظارتی به طور مستمر داروخانه‌ها و واحدهای صنفی را تحت کنترل دارند، اظهار کرد: مردم می‌توانند هر مورد مشکوک به احتکار کالاها را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: بدون شک در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه کالا و خدمات به ویژه اقلام بهداشتی، مواد شوینده و ضدعفونی با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

شهرکی از کشف محموله الکل صنعتی و کلینر در بیرجند خبر داد و گفت: این محموله با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این محموله شامل پنج هزار و ۵۵۰ بطری نیم لیتری الکل صنعتی و هزار و ۷۵۰ کلینر بوده است، اظهار کرد: همچنین این محموله هنگام کشف، در حال تخلیه از یک دستگاه کامیون در داخل یک انبار بوده است.

شهرکی با بیان اینکه در این انبار فیلتر هوای خودرو در حال تولید بود بود موضوع در دست بررسی تخصصی بازرسان قرار دارد، افزود: پرونده تخلف فرد مورد نظر تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات ارسال می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1376110
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.