محمد محمدزاده در گفتگو با مهر، با اشاره به اجرای اقداماتی در رابطه با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در سطح شهر، اظهار داشت: این اقدامات در راستای کاهش خطرات ناشی از این ویروس و آگاه سازی جامعه از سوی شهرداری در حال انجام است.

وی از اعمال اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حمل و نقل درون شهری بیرجند خبر داد و بیان کرد: هرشب ضدعفونی تمام ناوگان اتوبوسرانی و سالن ترمینال با استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده صورت می‌گیرد تا احتمال انتشار و انتقال ویروس در مکان‌های شلوغ به کمترین حد برسد.

وی همچنین به ضدعفونی ناوگان تاکسیرانی بیرجند نیز به صورت مستمر اشاره کرد و گفت: لازم است تا مردم نیز در هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی، اصول بهداشتی را رعایت کنند.

محمد زاده افزود: عملیات ضدعفونی ایستگاه‌های اتوبوس و ایستگاه‌های تاکسی، گاردریل‌ها، وسایل تندرستی شهر و سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها نیز هرشب انجام می‌شود.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان، تصریح کرد: لازم است در بحث اطلاع‌رسانی به نحوی عمل کنیم که سطح شناخت مردم جامعه ارتقا یابد.

محمد زاده یادآور شد: بودجه این اقدامات پیشگیرانه از محل اعتبارات مدیریت بحران شهرستان تأمین اعتبار شده است.

به گفته وی از امروز همچنین با همکاری هلال احمر و نیروهای انتظامی و بسیج مسافران ورودی به بیرجند در زمینه علائم کرونا بررسی می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1368830
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.