به گزارش خبرنگار مهر، محسن احتشام صبح دوشنبه در جلسه هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: فعالان اقتصادی سربازان و بسیجیان جبهه اقتصادی هستند که رهبر معظم انقلاب بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار علیه ایران اسلامی بیان‌کرد: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف با تمام توان در برابر این جنگ نابرابر ایستاده‌اند.

احتشام با بیان اینکه حضور بسیجیان و فرمانده سپاه (ع) در کنار فعالان اقتصادی یک قوت قلب برای ادامه کار و مسیر در عرصه تولید است، ادامه‌داد: خراسان‌جنوبی استانی برخوردار از مواهب الهی و محروم از بسیاری زیر ساخت‌های ضروری است.

وی افزود: تولیدکنندگان در راستای لبیک گفتن به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی قدم در عرصه فعالیت اقتصادی و تولید گذاشته‌اند اما امروزه این افراد در عرصه اجرایی‌کردن اقتصاد مقاومتی با مشکلات عدیده‌ای رو به رو هستند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با بیان اینکه امروزه ما نیازمند کار عملیاتی و تلاش جهادی هستیم، یادآور شد: باید با تلاش همه جانبه موانع بر سر راه تولید را برداریم.

احتشام با اشاره به اینکه تحریم‌ها بی‌شک آسیب‌هایی را به فعالیت تولیدکنندگان وارد کرده است، گفت: در چنین شرایطی تولیدکنندگان نیاز به کمک و حمایت دارند چرا که در شرایط عادی می‌توانیم چرخه کارخانه و تولیدی خود را فعال نگه داریم.

وی با تأکید بر اینکه باید سرمایه‌های سرگردان را به سمت تولید هدایت کنیم، بیان‌کرد: اگر شاخص‌های توسعه‌نیافتگی را در خراسان‌جنوبی بررسی کنیم، درمی‌یابیم که هنوز در بخشی از موارد با محرومیت رو به رو هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: با وجود این محرومیت‌ها همواره سخت‌گیری‌ها و تنگ نظری‌ها در حوزه اجرای قوانین در خراسان‌جنوبی در مقایسه با بسیاری از نقاط کشور وجود داشته که باید آن را حل کنیم.

احتشام اظهار کرد: درخواست ما توجه قرار دادن نظرات کارا و قابل توجه بخش خصوصی در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1350145
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.