به گزارش خبرنگار مهر حمزه اسعد زاده صبح یکشنبه در جمع تعدادی از امدادگران با تبریک ایام مبارک فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در زوایای مختلف برای کشور داشته که باعث رشد بسیاری از شاخص‌ها شده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب در حوزه بهداشتی، درمانی و امدادی بیان کرد: بر ما وظیفه است برای حفظ عزت و اقتدار انقلاب و داشته‌های نظام تلاش کنیم.

اسعد زاده با اشاره به برنامه‌های امداد و نجات در دهه فجر اظهار کرد: طی این مدت برنامه‌های مختلفی ویژه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر اجرایی شده است.

وی برگزاری دوره توان افزایی برای ۶۰ نفر از امدادگران و نجاتگران را از جمله این برنامه‌ها دانست و گفت: این دوره به مدت دو روز در کویر یلان نهبندان برگزار شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در این برنامه علاوه بر مرور نکات آموزشی امدادی، برنامه‌هایی مانند مسابقات ورزشی و رصد ستارگان انجام شد.

وی تقویت ارتباط بین امدادگران و نجاتگران و افزایش توان مهارتی شرکت کنندگان را از اهداف برگزاری این دوره دانست و افزود: برگزاری اینگونه از برنامه‌ها نه تنها بر روحیه افراد اثر مطلوبی می‌گذارد بلکه به لحاظ جسمانی و سرعت عمل در امدادرسانی‌ها هم تقویت می‌شوند.

اسعدزاده بیان کرد: برگزاری مانور ارتفاع در قاین و مانور آوار در فردوس را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای دهمین روز از دهه مبارک فجر اعلام کرد.

وی با اشاره به پیش رو بودن سال جدید بیان کرد: در راستای آمادگی نیروها برای حوادث احتمالی، دوره آموزشی شیوه‌های نوین امداد و نجات، نقشه خوانی و نحوه کار با وسایل ارتباطی در اسفند ماه برای نجات گران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1348471
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.