فرماندار نهبندان روز چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر در نقاط مختلف شهرستان از مزایای این تعداد طرح برخوردار شدند و برای بیش از ۲۲ نفر شغل ایجاد شد.

مجید بیکی بیان کرد: احیا و مرمت قنوات روستاهای دهسلم و آب شیرین خمینی آباد، احداث استخر و رختشورخانه در روستای دهسلم، بهره‌برداری از نیروگاه فتوولتائیک پنج کیلو واتی برق به نمایندگی از ۲۲ طرح نیروگاه خورشیدی در روستای چاهداشی و افتتاح کلاس درس تربیت بدنی از جمله طرح‌های افتتاحی شهرستان در پنجمین روز از دهه فجر است.

وی افزود: عملیات اجرایی مسجد امام هادی (ع) در محل فاز ۲ مسکن مهر شهر نهبندان نیز از محل کمک‌های مردمی آغاز شد.

همچنین افتتاح مرکز نیکوکاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار با خانواده جانباز حسین حسینی، دیدار با خانواده مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای دهسلم و شرکت در یادواره شهدای دانش‌آموزی در محل دبستان شاهد حضرت رقیه (س) از دیگر برنامه‌های فرماندار و مسوولان نهبندان در پنجمین روز از دهه فجر بود.

در دهه فجر امسال ۲۲۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۱۳ میلیارد تومان در نهبندان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۲۰۷ پروژه با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان افتتاح و ۱۴ پروژه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان که بیشتر طرح صنعتی است، کلنگ‌زنی خواهد شد.

یک هزار و ۶۱۴ طرح و پروژه عمرانی و زیرساختی همزمان با دهه فجر امسال و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

شهرستان مرزی نهبندان با ۱۴۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.