به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دوره عقیدتی جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، آزمایش زندگی دنیایی را به توفیق الهی خوب انجام داد.

وی با بیان اینکه کسانی که خواستند شهید سلیمانی را از میان بردارند و از خود رفع خطر کنند متوجه اشتباهشان شدند افزود: خطر شهید قاسم سلیمانی از سردار سلیمانی بسیار بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تفاوت بزرگ عالم مادی و معنوی این است که در عالم معنوی مزاحمت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همه مسائلی که با آن رو به رو هستیم به نحو رمزی در قرآن کریم قرار گرفته است افزود: همه آنچه که در دنیا ستایش شمرده می‌شود، تنها در خور خداوند متعال است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: عده‌ای همچون سلمان فارسی و سردار سلیمانی، حق‌گرا هستند و هیچ حزب، گروه، وعده و وعید برای آنها بی معنا است.

وی با بیان اینکه قرب نه زمانی و نه مکانی است چرا که خداوند در همه جا وجود دارد اظهار داشت: تماما بنده خدا شدن به معنای قرب و نزدیک شدن به خداوند است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه جهان شناسی در واقع همان جهان بینی است افزود: با چشم مادی هیچ چیز جز شکم و شهوت و مادیات را نمی‌توان دید اما با چشم معنوی تنها خدا را می‌توان دید.

وی با بیان اینکه اگر ما انقلاب، اسلام و ارزش‌های آن را درک کنیم آن را به هیچ چیز نمی‌فروشیم گفت: متأسفانه عده‌ای که بر پشت میزها تکیه زدند می‌خواهند ارزش‌های انقلاب و اسلام را به تفکر زشت و پلید لیبرال دموکراسی بفروشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: انسان نباید در چند روز زندگی گول مادیات را بخورد بلکه باید به خود و عقلش برسد و تمام دام‌ها در نفس انسانی قرار دارد لذا اگر از نفس رها شویم به خداوند متعال خواهیم رسیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.