به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ناصر خوش خبر در دیدار مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور فناوریِ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: همه ما وظیفه داریم ظرفیت لازم را برای تحقق این مهم فراهم کنیم.

وی بیان کرد: اگر برای ظهور و بروز خلاقیتِ جوانان بسترسازی نکنیم، آمال و آرزوهای خود را در آن سوی مرزها جست و جو خواهند کرد و ناچار می‌شوند از محل زندگی و وطن خویش چشم‌پوشی کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی سرزمین ناشناخته‌هاست و هرچه جلوتر می‌رویم، ظرفیت‌های جدیدی شناسایی می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که ظرفیت‌های استان را به کشور معرفی کنیم.

خوش خبر با تاکید بر ضرورت توسعه پارک‌های علم و فناوری در استان افزود: تمام تلاش مان را برای استفاده از توان شهرستان‌های استان خراسان جنوبی در ایجاد پارک‌های علم و فناوری به کار خواهیم بست و ظرفیت‌های قانونی لازم برای ایجاد ارتباط میان دستگاه‌های اجرایی استان و نخبگان را فعال خواهیم کرد.

ابتدای این نشست مهدی کشمیری مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور فناوریِ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پارک‌های علم و فناوری در کشور و استان، اظهار امیدواری کرد که با مساعدت استانداری و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در خراسان جنوبی توسعه پیدا کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.