مدیرعامل بنیاد ملی خانواده در این آیین گفت: مرکز جامع تحکیم خانواده تاکنون بسیار موفق عمل کرده است چون از توان مشاوران و اساتید بهره‌مند می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا رویت با بیان اینکه فعالیت این مرکز نیاز به حمایت ویژه مسؤولان دستگاه‌های حاکمیتی دارد افزود: امید است مرکز خراسان جنوبی نیز مانند سایر مراکز کشور که سبب کاهش طلاق و افزایش ازدواج بوده است به نتایج مطلوبی دست یابد.

وی بیان کرد: وضعیت خانواده در استان مرزی خراسان جنوبی به نسبت سایر استان‌ها مطلوب است اما کماکان نیاز به کار و مدیریت دارد.

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده ادامه داد: موضوع فرزندآوری نسبت به سال‌های گذشته مقداری کاهش یافته است که در این زمینه با فعالیت مرکز جامع تحکیم خانواده شاهد افزایش فرزندآوری نیز خواهیم بود.

وی تصریح کرد: هم‌افزایی و هم‌بستگی بین مجموعه‌های مردمی، عناصر فعال حوزه خانواده و مجموعه حاکمیتی سبب رونق و تحکیم بنیان خانواده خواهد شد.

حجت‌الاسلام رویت یادآور شد: در حال حاضر مجموعه و نهادهای مردمی در سطح کشور بسیار گسترده، فعال و اثربخش هستند به ویژه اکنون که تمام تلاش دستگاه‌های حاکمیتی نیز بر تحکیم بنیان خانواده است.

وی از فعالیت ۱۵ مرکز تحکیم بنیان خانواده در کشور خبر داد و گفت: از جمله وظایف این مراکز پشتیبانی از مراکز و نهادهای مردمی فعال در حوزه خانواده از قبیل هیات و مساجد تا سطح‌های وسیع‌تر است.

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده با بیان اینکه مرکز تحکیم بنیان خانواده در همه استان‌های کشور راه‌اندازی خواهد شد افزود: عموم فعالیت‌های این مراکز در سه حوزه آموزش خانواده به ویژه زوج‌های جوان، خدمات مشاوره‌ای و اعطای تسهیلات به زوج‌های جوان در بدو ازدواج برنامه‌ریزی شده است.

مدیر مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان جنوبی هم گفت: در ۶ ماه آینده ۱۰۰ سری جهیزیه با مشارکت مردم و خیرین تامین و در اختیار زوج‌های جوان قرار خواهد گرفت.

زاهد زرگر افزود: مرکز رسانه‌ای جامع خانواده نیز دو هفته آینده برای نخستین بار در این مرکز راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.