مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در حاشیه اعزام این کاروان‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای سند تحول بنیادین و توجه به سلامت بدنی و زیستی دانش‌آموزان این کاروان‌ها با ۲۲ عنوان و هشت هزار قلم کالا و اعتبار هزینه شده سه میلیارد ریال به شهرستان‌ها اعزام می‌شود.

محمدعلی واقعی افزود: تجهیز مدارس و سالن‌های ورزشی ضمن کیفیت‌بخشی به ساعت درس تربیت بدنی در مدارس عدالت آموزشی را در مناطق کم برخوردار محقق خواهد کرد.

وی گفت: یکی از مهمترین اهداف این کاروان‌ها ترویج ورزش و نشاط در مدارس است که بدون شک تحقق آن کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: تجهیز مدارس با این اقلام برگزاری المپیادهای درون مدرسه‌ای را تسهیل می‌کند و نقش موثری در تامین عدالت آموزشی خواهد داشت.

وی توزیع وسایل و تجهیزات ورزشی با همکاری اداره امور عشایر ویژه مدارس عشایری و توزیع وسایل و تجهیزات بهداشتی ویژه مدارس شبانه‌روزی را از دیگر طرح‌هایی ذکر کرد که در آینده‌ نزدیک اجرا خواهد شد.

استان مرزی خراسان جنوبی دارای ۱۲ منطقه آموزشی و بیش از ۱۷۰ هزار دانش‌آموز است.

براساس آخرین آمار در مجموع یک هزار و ۹۰۰ مدرسه در استان وجود دارد که از این تعداد بیش از یک هزار و ۷۵۰ مدرسه دولتی و ۱۴۶ مدرسه غیردولتی هستند.

۳۲۱۵*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.