حجت الاسلام احمد ملایی روز چهارشنبه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خراسان جنوبی افزود: برخی اقدامات از جمله خبرنگاری را بدون کار جهادی و انقلابی نمی‌توان انجام داد چون روز و شب نمی‌شناسد.

وی بیان کرد: در حوزه خبر نمی‌توان به صورت اداری کار کرد چراکه اگر مراسم ها به موقع پوشش داده نشود، رسانه نیز مرجعیت خود را به مروز زمان از دست می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسالت عظیمی بر دوش دارد و اقدامات این دستگاه بیشتر دبیرخانه‌ای و هماهنگی است.

وی گفت: شورا ۲۲ عضو رسمی دارد و این تعداد متناسب با موضوع جلسه‌ها و برنامه‌ها و با حضور اعضای مدعو و میهمان به بیش از ۳۰ نفر هم می رسد که همه برای برگزاری مراسم دست به دست هم می‌دهند و اگر یک دستگاه کوتاهی کند جلسات لنگد می‌ماند.

حجت‌الاسلام ملایی اضافه کرد: اتفاق خوب در استان این است که حداقل در حوزه کاری ما به ویژه در برگزاری مراسم ملی، مذهبی و انقلابی همه مردم و مسئولان استان همدل و پای کار هستند.

وی گفت: مراسم و اجتماعاتی که سالانه برگزار می‌شود فقط همایش تبیینی نیست بلکه برای نظام جنبه اعلام مواضع دارد لذا اگر توسط رسانه‌ها پوشش مطلوب داده نشود عملا هیچ کارایی نداشته و تاثیرگذار نخواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه فلسفه راهپیمایی‌ها اعلام مواضع نظام و ملت نسبت به جهانیان است یادآور شد: شورای هماهنگی بنا بر رسالت خود نهادی است که باید فراجناحی عمل کند چون اصل برگزاری راهپیمایی مردم هستند.

وی گفت: اگر خبرنگاران در بخش‌های مختلف از جمله تبیین، اطلاع رسانی، پوشش و انعکاس ابعاد مراسم‌ فعال نباشند، هدف ما ابتر می‌ماند.

ملایی افزود: برگزار کننده مراسم‌ ملی، مذهبی و دینی خود مردم هستند و ما فقط مدیریت این همایش‌های عظیم را برعهده داریم که رسانه‌ها نیز در پوشش مناسب کمک می‌کنند.

۷۵۵۷*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.