حجت الاسلام احمد ملایی روز شنبه در دیدار اعضای شورای هماهمنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند افزود: توطئههای زیادی اعم از فتنه ۸۸ با همین حضورها خنثی شد و مردم نگذاشتند عده‌ای سودجو بر آنها موج‌سواری کنند.

وی یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی سال ۱۳۵۹ به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد و امروز ۴۰ نهاد و سازمان مردم نهاد در این زمینه فعال هستند.

وی با تاکید بر این سخن امام راحل که "با نظم و هماهنگی در تبلیغات است که می توان توطئه دشمن را خنثی کرد و سلاح تبلیغات از هر سلاحی برنده‌تر است" اظهار داشت: امروز سخن مقام معظم رهبری که شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی یکی از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است سندی از خدمت به نظام و انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: براساس مصوبه هیات وزیران و مجلس شورای اسلامی سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و مدیریت مراسم ملی، انقلابی و مذهبی نظام برعهده این شورا است اما عده‌ای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را منحصر به ۲۲ بهمن می‌دانند در حالی که در طول سال و برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی فعال است.

وی مراسم‌ ثابت ۱۴ و ۱۵ خرداد، هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، گرامیداشت شهدای هشتم و ۱۷ تیر، راهپیمایی ۱۳ آبان، روز قدس، ۹ دی و دهه فجر را از مهمترین مناسبت‌های برنامه ریزی شده برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ذکر کرد.

ملایی ادامه داد: مراسم و راهپیمایی‌های پیش‌بینی نشده هم سالانه مانند حمایت از سپاه پاسداران انقلاب‌ اسلامی در این شورا مدیریت و برنامه ریزی می‌شود.

وی همکاری در برگزاری رویدادهای فرهنگی، بزرگداشت اشخاص برجسته نظام و انقلاب، تشکیل ستادهای مردمی و رویدادهایی همچون کنگره ۲ هزار شهید خراسان‌ جنوبی را از دیگر فعالیت‌ها عنوان کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی خراسان‌ جنوبی سال گذشته جزو شوراهای برتر کشور معرفی و تقدیر شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد.

۳۲۱۵*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.