معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می‌شود در تابستان جاری بیش از هزار نفر از مردم استان برای شرکت در اردوهای راهیان نور غرب ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، سرهنگ حمیدرضا برات زاده، امروز ۶ مرداد، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تمام آحاد مردم می‌توانند در این اردوها شرکت کنند و در این اردوها از استان‌های کردستان و کرمانشاه بازدید خواهد شد.

وی افزود: از سال ۹۰ بازدید از مناطق عملیاتی غرب آغاز شد و هر ساله تعداد زیادی زائر در سنین مختلف به این مناطق اعزام می‌شوند که ثبت نام امسال از 20 تیر ماه آغاز و اولین کاروان در سوم مرداد ماه اعزام شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مدت این اردو هفت روزه است و در جریان این اردو در استان کرمانشاه از یادمان شهدای مرصاد و پاوه بازدید می‌شود.

برات زاده بیان کرد: در استان کردستان نیر از یادمان شهدای باشگاه افسران، یادمان شهدای تپه الله اکبر، یادمان شهدای ارتفاعات سیران بند و بوالحسن بازدید صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 800 نفر برای اعزام ثبت نام کرده‌اند و ثبت نام هم چنان ادامه دارد، افزود: امسال با توجه به امنیت منطقه مردم می‌توانند با خودروهای شخصی در این مناطق حضور پیدا کنند و از اسکان رایگان منطقه بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: در تابستان سال گذشته ۷۰۰ نفر در این اردوها شرکت کردند که هر سال بر میزان استقبال افزوده می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: محل ثبت نام برای این اردوها پایگاه‌های بسیج، نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های بسیج است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.