رضا صحراگرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محور با اعتبار 12 میلیارد تومان احداث، تمامی تابلوهای ایمنی در جاده نصب و پس از تایید پلیس و راهداری بازگشایی شده است که نقش موثری در ایمنی راه و کاهش تصادفات دارد.
وی بیان کرد: هفته گذشته نیز پنج کیلومتر از باند دوم محور شوسف - نهبندان از پلیس راه نهبندان به سمت شوسف با اعتبار هشت میلیارد تومان زیر بار ترافیک رفت.
رئیس اداره راه و شهرسازی نهبندان گفت: مناقصه فاز دوم این طرح با احداث 17 کیلومتر ادامه مسیر برگزار و پیمانکار آن مشخص شده که به زودی عملیات اجرایی طرح آغاز می شود.
وی همچنین از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی تعریض 5.5 کیلومتر ابتدای محور نهبندان - شهداد خبر داد و گفت: براساس قرارداد با پیمانکار این محور با اعتبار سه میلیارد و 800 میلیون تومان تا مهرماه امسال به اتمام می رسد.
بهره برداری از 12 کیلومتر نخست باند دوم جاده شوسف - نهبندان تا پایان سال گذشته از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به نهبندان بود که در سال جاری به بهره برداری رسید.
همچنین آغاز عملیات اجرایی 17 کیلومتر باقیمانده این محور در ابتدای سال جاری از دیگر مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به نهبندان بود که پیمانکار این طرح مشخص شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
نهبندان مرکز این شهرستان در 200 کیلومتری بیرجند است.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.