به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار حمیدرضا برات زاده روز یکشنبه در نشست خبری ستاد برگزاری اردوهای راهیان نور افزود: اقشار بسیج محلات و مساجد از 27 اسفند ماه سال جاری به راهیان نور اعزام می‌ شوند و این اعزام تا 14 فروردین ماه سال 1398 ادامه دارد.
وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون یکهزار و 281 دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند و اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب تا 24 اسفند ادامه دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین 2 هزار و 122 دانش‌آموز از ابتدای بهمن تا 10 اسفندماه سال جاری به راهیان نور جنوب اعزام شدند که از این تعداد 790 نفر خواهر و یکهزار و 332 نفر برادر بودند.
وی گفت: سفر راهیان نور جنوب هفت روزه است و بسیجیان و مردم از یادمان عملیات والفجر هشت، اروندرود، یادمان شهدای شلمچه، مسجد جامع خرمشهر، یادمان هویزه، یادمان طلاییه، دهلاویه، کانال کمیل، منطقه عملیاتی فکه، فتح المبین و معراج شهدای اهواز بازدید می‌کنند.
سرهنگ برات زاده افزود: مراسم و محفل شبی با شهدا، رزمایش مردان آسمانی و مراسم تحویل سال 98 در 2 یادمان شهدای عملیات بیت المقدس و طلاییه از جمله برنامه‌های راهیان نور است.
وی اظهار داشت: 20 اسفند به عنوان روز ملی راهیان نور نامگذاری شده و مقام معظم رهبری هم تاکید بسیاری بر موضوع راهیان نور دارند که باید خاطرات دوران دفاع مقدس به شکل صحیح به نسل‌های آینده منتقل و دلاورمردی‌‌ها و ایمان‌های قوی رزمندگان تبیین شود.
وی گفت: امروز عزت، اقتدار و تداوم انقلاب اسلامی مرهون رشادت ‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که این رشادت ها باید به درستی تبیین شود.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.