به گزارش ایرنا سیدابوالحسن میرجلیلی روز سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری کارگاه آموزشی تمرینی مدیریت جامع سوانح و بلایا که به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد، گفت: این کارگاه و گردهمایی بزرگ مدیریت بحران هفتم و هشتم اسفند ماه سال جاری با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در بیرجند برگزار می شود.
وی با بیان اینکه کارگروه با محوریت زلزله و سیلاب برگزار می شود تصریح کرد: اساتید و ارزیابان کشوری نیز حضور خواهند داشت و حضور فرمانداران در این کارگروه الزامی است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به شناسایی هرچه بهتر امدادگران برتر، روسای دستگاه های امدادرسان هرچه سریعتر نسبت به معرفی این افراد اقدام کنند.
وی بر اهمیت مستندسازی حوادث تاکید کرد و افزود: فرمانداران نسبت به مستندسازی هر گونه حوادث در شهرستان ها اقدام کنند و برای حضور در کارگروه سوانح و بلایا فایل مشخصی از نقشه ها و اطلاعات شهرستان ها را همراه داشته باشند.
میرجلیلی از برپایی نمایشگاه عکس 50 ساله حوادث خراسان جنوبی در حاشیه این کارگاه خبر داد و گفت: فرمانداران تا 20 بهمن ماه 10 عکس شاخص را به مدیریت بحران ارسال کنند که در صورت کیفیت کافی در کتابچه مدیریت بحران خراسان جنوبی منتشر می شود.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.