به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا توکلی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت پنجم دی سالروز تشکیل سپاه حفاظت هوایی در فرودگاه بیرجند افزود: دشمن به دنبال آسیب زدن به امنیت نظام جمهوری اسلامی است و در این موقعیت زمانی منافقان به شدت برای ناامن کردن کشور فعال شده اند.
وی بیان کرد: دشمن با جنگ روانی، اقتصادی و اقداماتی در کشور افغانستان در حال فراهم کردن زمینه برای ناامن کردن ایران است که همه ملت باید برای حفظ نظام اسلامی و قرآنی یک فاز اطلاعاتی باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: کسی نباید بگوید چون من امروز کارمند فرودگاه هستم صبح ساعت هفت بیایم و در ساعت دیگری بروم، زیرا دشمن هرچه توانسته علیه ما انجام داده و همیشه ناکام بوده برای اینکه ما ایمان، ازخودگذشتگی در همه عرصه ها داریم و آنها ندارند.
وی اظهار داشت: همه ما در هر جایگاهی سرباز ولایت هستیم و باید این سربازی را به نحو احسن و شایسته انجام دهیم.
توکلی گفت: امروز ضریب بالای امنیت در حمل و نقل هوایی کشور به دلیل تلاش همه افراد از پاسداران، نیروی انتظامی، حراست و همه دست اندرکاران این مجموعه است که در آسمان حمل و نقل هوایی تلاش می کنند.
وی تصریح کرد: امنیت با ایمان به خدا، تخصص و بهره گیری از تجهیزات نظامی و دیگر اقدامات اطلاعاتی ایجاد می شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: اعتقاد و ایمان می تواند حفاظت امنیت پروازهای کشور را در سراسر دنیا تضمین کند و به گفته غربی ها پروازهای ایران گارد آهنین نامگذاری شده که این نتیجه ایمان، ازخودگذشتگی و ایثار مسئولان حفاظت امنیت هوایی کشور است.
حجت الاسلام توکلی گفت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی به لطف الهی امنیت در جامعه وجود دارد و این به برکت استقرار ایمان در دل مردم است چون فرد حاضر است همه دارایی اش را برای ایمان و دین فدا کند.
وی اظهار داشت: نجات و سرافرازی انسان به ایمان بستگی دارد و ایمان زمانی حاصل می شود که در قلب انسان مستقر شود که این استقرار بستگی به وجود امنیت دارد.
وی یادآور شد: بدون امنیت انسان به تکامل و رشد نمی رسد و امنیت زمینه ساز رشد معنوی است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: از دیدگاه اسلام امنیت یکی از اصول فردی و جمعی است یعنی هم فرد و هم جمع را شامل می شود.
وی افزود: امنیت زمینه بهره وری را ایجاد می کند و اگر بخواهیم در کشوری موفقیت حاصل شود، نخستین موضوع آن امنیت است.
امام خمینی (ره) پنجم دی سال 1363 در پیامی خطاب به فرماندهی وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستور استقرار سپاه در فرودگاه های کشور را صادر کردند.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.