در گفت و گو با جی پلاس؛

مهاجرانی: من تیام را برگردانم؟ مگر می شود! / کی روش آخر دنیا نیست

حشمت مهاجرانی در واکنش به تیتر یکی از جراید مبنی بر کمک او به استقلال برای بازگرداندن مامه تیام باز عجمان گفت: مگر من در عجمان چه کاره هستم؟

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ استقلالی ها بعد از ناکامی در عقد قرارداد میان مامه تیام و باشگاه امارات عجمان، دست به دامن فیفا شدند تا این بازیکن و عجمان را تنبیه کنند و پولی را از این طریق به دست بیاروند.

البته وینفرد شفر هفته گذشته در برنامه زنده تلویزیونی از احتمال بازگشت مامه تیام تا دو ماه آینده گفت که این موضوع با تعجب هواداران همراه شد.

در روزهای گذشته نیز یکی از جراید ورزشی ایران تیتری تحت عنوان "کمک مهاجرانی به استقلال برای بازگرداندن مامه تیام" را کار کرده بود.

حشمت مهاجرانی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که سال هاست در امارات زندگی می کند و رابطه نزدیکی با فدراسیون فوتبال این کشور و برخی از باشگاه های اماراتی دارد، در این باره به خبرنگار ورزشی جی پلاس، گفت: این موضوع را الان می شنوم. حتی آن تیتر را هم ندیدم. مگر من در عجمان چه کاره هستم که بازیکنی بیاورم یا برگردانم؟ در ثانی این بازیکن تمام عواقب کارش را در نظر گرفته و به عجمان رفته است. حتما خیلی مطمئن بوده که این کار را کرده است.

او تاکید کرد: به زور نمی توان بازیکنی را نگه داشت. تیام دوست داشته فوتبالش را در امارات دنبال کند و این کار را کرده است. تنها راه استقلال شکایت از این بازیکن برای دریافت حق و حقوقش است. توصیه من هم این است این کار را با جدیت انجام دهند تا حقی از فوتبال ایران پایمال نشود.

سرمربی سابق تیم ملی بزرگسالان درباره حال و روز فعلی تیم ملی ایران بعد از جام جهانی می گوید: خیلی تعجب می کنم بعد از جام جهانی وارد حشیه شدیم و تیم ملی هنوز سرمربی ندارد. انتخاب سرمربی کاری ندارد. بودجه و منابع مالی را تامین کنید؛ آن وقت می توانید یک مربی خوب انتخاب کنید. کی روش نشد می توانند مربی دیگری را انتخاب کنند. بهتر است با کی روش ادامه دهند چون از تیم ملی شناخت دارد اما کی روش که آخر دنیا نیست.

او درباره شانس ایران برای قهرمانی در آسیا، به جی پلاس گفت: تیم های آسیایی آماده هستند. امارات به عنوان میزبان جام ملت های آسیا حساب زیادی روی قهرمانی باز کرده اما روند ایران در سال های گذشته ثابت کرده که تیم ملی ایران با کی روش از پس تیم های آسیایی بر می آید. فکر می کنم ما یکی از شانس های اصلی قهرمانی هستیم. باید دست بجنبانیم.

دیدگاه تان را بنویسید