علت تصادف سردار آزمون مشخص شد+ عکس

مهاجم تیم‌ملی امروز صبح دچار سانحه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار آزمون که چند روزی در تهران بود و برای اکران فیلم سریک هم جلوی دوربین ها حاضر شد، در بازگشت به خانه دچار سانحه رانندگی شد. خودروی گران قیمت سردار در مسیر نکا به بهشهر دچار سانحه شد. خدا را شکر خود او آسیب جدی ندید و تنها چانه‌اش دچار پارگی شد.

گویا تصادف به دلیل بارندگی و لغزندگی زمین بوده است. همچین یک کامیون نیز در این سانحه چپ کرد. هنوز درباره مصدومان این حادثه خبر زیادی در دست نیست ولی تصاویر نشان می دهد وضعیت مشکل حادی ندارد. 

خودروی سردار یکی از ایمن ترین خودروهای جهان است و به همین خاطر با وجود شدت تصادف مشکلی برایش پیش نیامد. آزمون پس از عبور از روستای کیمشان با یک تصادف زنجیره‌ای در جاده مواجه شد اما پیش از اینکه بتواند خودروی خود را جمع کند، به این تصادف زنجیره‌ای پیوست و خودروی گرانقیمت او به شکل جدی آسیب دید. سردار این پروشه خود را از جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران خریده بود. 

 

  • ایناز شاهی ارسالی در

    باسلام به سردار ازمون عزیز سردارجان امیدوارم که اول از همه حالت خوب باشه و امیدوارم که چیزی تورو از این تصادف ناراحت نکرده باشه و اینو بدون که ماهمه تورو دوستت داریم پس مراقب خودت باش😊

دیدگاه تان را بنویسید