جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

بازتاب مصدومیت روزبه چشمی در رسانه های اسپانیایی و روسی

روزنامه های ورزشی مارکا ، آ. اس و تاس مصدومیت «روزبه چشمی» مدافع تیم ملی‌ فوتبال ایران را مشکلی برای این تیم دانستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این رسانه ها نوشتند: نقش چشمی که در دفاع تیم ملی‌ ایران کلیدی است، در دیدار با اسپانیا در کازان حضور نخواهد داشت و همه چیز نشان می‌ دهد که وی با جام جهانی‌ خداحافظی خواهد کرد.

تیم های ملی فوتبال ایران و اسپانیا چهارشنبه شب در کازان روسیه مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. 

رسانه های اسپانیا با اشاره به اینکه چشمی در تمرینات روز یکشنبه در شهرک ورزشی لوکوموتیو مسکو از ناحیه عضله مصدوم شد، خاطرنشان کردند، این یک بدشانسی‌ برای بازیکن ایرانی است که دیگر نمی‌ تواند در روسیه بازی کند.

رسانه های اسپانیا نوشتند، این مصدومیت مشکلی برای سرمربی پرتغالی تیم ایران است زیرا چشمی با 192 سانتی متر قد در بازی هوایی قدرتمند و یکی‌ از بازیکنان ثابت دفاعی تیم ایران است.
این رسانه ها پیش بینی کردند که کی‌ روش برای جایگزینی چشمی، ممکن است از «رامین رضاییان»، «رضا خانزاده» و یا حتی «کریم انصاری فرد» استفاده کند.

خبرگزاری دولتی روسیه (تاس) با درج تصویری از روزبه چشمی مدافع تیم ملی فوتبال ایران نوشت: «روزبه چشمی به دلیل مصدومیت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست داد، خبری که توسط کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران رسانه‌ای شد. روزبه چشمی‌ در تمرین روز یکشنبه مصدوم شد و بررسی‌های پزشکی نشان داد که نمی‌تواند در سایر دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ روانه میدان شود. پزشکان تیم ملی فوتبال ایران دوری چهار هفته‌ای از فوتبال را برای روزبه چشمی‌ پیش‌بینی کرده‌اند».

این خبرگزاری معتبر روس در ادامه آورده است: «تیم ملی فوتبال ایران در دیدار نخست گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ با نتیجه یک بر صفر مراکش را شکست داد و روزبه چشمی‌ ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت. تیم ملی فوتبال ایران در دور نخست دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ با کسب سه امتیاز صدرنشین گروه B است و از تیم‌های یک امتیازی پرتغال و اسپانیا پیشی گرفته. این تیم چهارشنبه هفته جاری در کازان به مصاف اسپانیا می‌رود و روز چهارم تیر در ورزشگاه سارانسک رودرروی پرتغال قرار می‌گیرد».

خبرگزاری تاس در انتهای این گزارش نوشته است: «روزبه چشمی‌ در تیم فوتبال استقلال تهران بازی می‌کند. او در فصل گذشته ۳۸ بازی انجام داد و سه گل به ثمر رساند. او در ۱۰ بازی نیز در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و فقط یک گل زده است.

دیدگاه تان را بنویسید