گفت و گوی جی پلاس پیش از دربی ۸۶

سیامک نعمتی: استقلال را دَبِل می‌کنیم/ احتمالا گل می زنم!

هافبک پرسپولیس می‌گوید دربی 86 با پیروزی تیمش به پایان می‌رسد و این تیم فردا قهرمان لیگ برتر می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و در یک روز بارانی میزبان استقلال خوزستان بود. سرخپوشان در حالی آماده این دیدار شدند که از قبل از بازی زمزمه هایی درباره قهرمانی این تیم برابر استقلال خوزستان وجود داشت اما علی رغم شکست فولاد برابر استقلال، ذوب آهن اجازه قهرمانی زودهنگام را به یاران برانکو ایوانکوویچ نداد.

از سوی دیگر پرسپولیس با علم بر اینکه در صورت پیروزی برابر استقلال خوزستان، می‌تواند قهرمانی خود در دربی 86 پایتخت را مسجل کند، به میدان رفت و در این دیدار مهم، تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد تا چند بازیکن اصلی این تیم که در برابر السد در ترکیب ثابت بودند، به استراحت بپردازند.

همچنین برانکو تیمش را طوری روانه میدان کرد که تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان که در تلاش برای فرار از سقوط است، تیمش را به مشکل نیاندازد و سرخپوشان با بردن این بازی، شکست سنگین برابر السد را فراموش کنند.

بازی دو تیم تحت بارش شدید باران آغاز شد و یاران برانکو روی تک گلی که سیامک نعمتی در نیمه نخست به ثمر رساند، توانستند پیروز این بازی شوند و با روحیه بالایی به دربی این هفته (فردا) فکر کنند.

گلزنی سیامک نعمتی برابر استقلال خوزستان و قطعی کردن پیروزی تیمش، منجر به تعریف برانکو از او با بیان این جمله شد: "سیامک نعمتی جزء اولویت‌های من برای ترکیب نهایی دربی است.

هافبک سرخپوشان با گلزنی در آخرین مسابقه پرسپولیس معتقد است تیمش، دربی پایتخت را هم می برد و قهرمان لیگ برتر می شود.

سیامک نعمتی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره دیدار حساس تیمش برابر استقلال در دربی 86 ، اظهار کرد: بازی بسیار دشواری داریم چرا که جایگاه دو تیم در جدول مشخص کننده تیم پیروز نیست اما چون الان دو تیم خوب بازی می‌کنند، پیش بینی می کنم مسابقه با کیفیتی را شاهد باشیم و هواداران هم از آن لذت ببرند.

دربی را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

هافبک جوان پرسپولیس با بیان اینکه اهل پیش بینی نتایج بازی‌ها نیست، افزود: به طور کلی فوتبال قابل پیش بینی نیست اما امیدوار هستم این بازی را ببریم. ما با قهرمانی در این بازی قهرمانی خودمان را مسجل می‌کنیم و با خیال راحتی به بقیه مسابقات مان فکر می‌کنیم. دنبال این هستیم که استقلال را در لیگ برتر دَبِل کنیم.

او در واکنش به تعریف و تمجید برانکو ایوانکوویچ از او می‌گوید: برانکو به من لطف دارد. در همه بازی هایی که به میدان رفتم به دنبال موفقیت تیمم بودم. مطمئن باشید برانکو به بهترین بازیکنانش میدان می دهد و هر زمان که فکر کند، بازی کردن من به سود پرسپولیس است، من را به میدان می فرستد.

اگر در دربی بازی کنم، احتمالا گل می زنم!

نعمتی با بیان اینکه امیدوار به بازی کردن در دربی 86 است، به جی پلاس گفت: اگر در بازی داربی به میدان بروم، سعی می‌کنم مثمر ثمر باشم و گل بزنم. شرایطم خدا را شکر خوب بوده است و بازی کردنم بستگی به نظر مربی دارد. در بازی با استقلال خوزستان شرایط زمین بسیار بد بود و نمی‌شد درست پاسکاری کرد و همین که توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم خیلی خوب شد و اکنون ما را در موقعیتی قرار داده که با پیروزی در دربی بتوانیم، قهرمانی دوباره در لیگ برتر را جشن بگیریم.

دیدگاه تان را بنویسید