در گفت و گو با جی پلاس؛

محسن کریمی: از مصدومیت خسته شدم! / 15 بهمن برمی گردم/ رکوردشکنیِ حسینی حاصل زحمت کل تیم بود

هافبک - مهاجم جوان استقلال می گوید مصدومیت طولانی مدت در نیم فصل نخست او را خسته کرده و دوست نداشت در این مقطع از فصل مصدوم شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ شاگردان وینفرد شفر در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل سایپا به میدان رفتند و به تساوی یک بر یک برابر یاران علی دایی رضایت دادند. تساوی دو تیم تحت الشعاع حفظ چندین رکورد رقم خورد و هر دو طرف دقایقی از بازی به رکوردها فکر می کردند.

در دیدار این هفته یکی از قدیمی ترین رکوردهای تاریخ فوتبال ایران شکسته شدو سیدحسین حسینی با بسته نگه داشتن دروازه خود تا دقیقه 57 بازی، تونست از رکورد 844 دقیقه متوالی گل نخوردن در لیگ را از دستان بهرام مودت خارج کند. البته حسینی به محض شکستن این رکورد، از بازیکنان سایپا گل خورد و توانست عدد 874 را مقابل دقایقی که به صورت متوالی گل نخورده را ثبت کند.

از سوی دیگر شاگردان علی دایی هم رکوردهایی برای خود داشتند. علی دایی هیچ گاه همراه با سایپا به استقلال نباخته بود و بازیکنانش تلاش زیادی برای فرار از شکست انجام دادند و در نهایت بازی مساوی شد و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

آبی پوشان با این تساوی چند امتیاز دیگر از رقیب سنتی خود عقب افتادند اما کماکان در جمع تیم های مدعی برای کسب سهمیه آسیایی قرار دارند.

یکی از مشکلات استقلال در این بازی، مصدومیت محسن کریمی، مهاجم آماده این روزهای استقلال بود که در بین دو نیمه تعویض شد. او که نیم فصل نخست را به دلیل مصدومیت از دست داده بود بار دیگر با بدشانسی مواجه شده و بازی بعد تیمش برابر پدیده مشهد را از دست داد.

مهاجم جوان و مازندرانی استقلال می گوید آزمایش MRI نشان از مصدومیت جزئی او دارد و بعد از فیزیو تراپی به مسابقات باز می گردد. او در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ از انگیزه بالای بازیکنان سایپا برای این بازی تعریف کرد و از فرصتی که تیمش برای کسب سه امتیاز از دست داده ناراحت بود.

جی پلاس: بین دو نیمه به خاطر مصدومیت تعویض شدی. بعد از بازی هم لنگان لنگان ورزشگاه را ترک کردی!

کریمی: در اواخر نیمه اول با بازیکن حریف برخورد کردم که بازیکن سایپا زانوی پای من را زد و دیگر نتوانستم به بازی ادامه دهم. در مقطعی از بازی هم با هشت نفر در زمین بازی می کردیم و امکان داشت گل تساوی را آن موقع بخوریم. امیدوار بودم جدی نباشد و بتوانم به استقلال کمک کنم.

جی پلاس: بعد از گذشت نیم فصل مصدومیت؛ فکر می کردی اینطور به مشکل بخوری؟

کریمی: مصدومیت در فوتبال اجتناب ناپذیر است اما دوست نداشتم این اتفاق الان رخ بدهد. خودم هم از این اتفاق خسته بودم و می خواستم تا پایان فصل کمک حال استقلال شوم. خوشبختانه مصدومیتم جدی نیست.

جی پلاس: خودت فکر می کنی با آمادگی کامل به میادین بازگردی؟

کریمی: فعلا نمی توانم تیم را در بازی با پدیده همراهی کنم. وینفرد شفر و پزشکان تیم نخواستند ریسک کنند. بعد از انجام تمرینات فیزیوتراپی به وضعیت مطلوب می رسم. پزشکان گفته اند 15 بهمن می توانم در اختیار کادر فنی قرار بگیرم.

جی پلاس: چطور شد که در نیمه دوم گل خوردید و بازی مساوی شد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهید؟

کریمی: از این اتفاق ناراحت شدم. می توانستیم بازی را ببریم. فرصت خوبی از دست رفت. البته سایپا هم خوب بازی کرد و نسبت به بازی های اخیر خیلی باانگیزه بودند. این سایپا، سایپای بازی های قبل نبود. هر تیمی به استقلال می رسد، با انگیزه می شود.

جی پلاس: اواخر بازی می توانستید پیروز شوید. علی قربانی موقعیت خوبی را از دست داد!

کریمی: علی تلاش خود را کرد. بعد از بازی هم خیلی ناراحت بود. بازیکنان بسیار بزرگ هم چنین موقعیت هایی را از دست می دهند. او در آن صحنه استرس داشت و موقعیت از دست رفت. خود او هم از این اتفاق ناراحت بود و هواداران باید حال او را درک کنند.

جی پلاس: سیدحسین حسینی هم که توانست رکورد بیشترین دقایق متوالی گل نخوردن در لیگ برتر را بشکند.

کریمی: بله، خیلی خوب بود. به حسینی و همه بازیکنان و هواداران استقلال تبریک می گویم. این رکوردشکنی حاصل تلاش و زحمت همه دست اندرکاران بود. باید این اتفاق را به فال نیک گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید