جی پلاس؛

موتور جدید هوندا" اینترسپترCB4" جلوه ای از زیبایی های آینده + تصاویر

بخش اروپایی هوندا، یک موتورسیکلت مفهومی فوق العاده زیبا و بدون فریم را طراحی و ارایه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ اطلس نوشت: استودیوی طراحی اروپایی هوندا، با ارایه یک موتور مفهومی فوق العاده زیبا به صحنه رقابت بازگشته است.

" اینترسپتر CB4" هر چند هنوز به سبک موتورهای مسابقه هست، اما طراحی بی نظیر و بدون فریم، آن را متفاوت کرده و نمایی از موتورهای آینده را به نمایش می گذارد.

honda-cb4-interceptor-concept-6honda-cb4-interceptor-concept-5

honda-cb4-interceptor-concept-3

وقتی به موتور نگاهی می اندازیم اصلا متوجه نمی شویم که فریم ندارد؛ به این دلیل که خیلی هوشمندانه تمام اجزا پنهان شده اند. بخش کوچکی در پشت موتور وجود دارد که دندانه ها (فوت پگ ها) و دسته ها روی آن سوار شده اند. بخشی از وزن در قسمت جلو و فرمان به دلیل وجود موتور که در زیر باک و بدنه آن قرار دارد،است.

honda-cb4-interceptor-concept-20

در این موتور خبری از وجود آینه و شماره پلاک نیست. زین این موتور هم کاملا متفاوت و اصلاح شده است. همانطور که در عکس می بینید حلقه ای از نور در اطراف چراغ عجیب و غریب توربو آن وجود دارد. این موتور مجهز به ترمز های برمبو است.  

honda-cb4-interceptor-concept-8

دم این موتور نیز بسیار جالب طراحی شده است. سیستم اگزوز چهار در یک که شکل پایین تر موتورسیکلت را تشکیل می دهد مانند یک مار به دم موتور در پشت زین متصل شده و فقط چند سانتی متر به بیرون درز کرده است. چراغ ترمز ال ایی دی، هممر خیلی عالی طراحی شده ایعنند.

honda-cb4-interceptor-concept-12

این موتورسیکلت از یک موتور 4 سیلندر 399 cc بهره می برد. از ویژگی های دیگر این مفهوم، وجود صفحه نمایش در قسمت جلو است. این صفحه نمایش لمسی است که می تواند در مسیریابی به موتورسوار کمک کند و یا منبع اطلاعات و سرگرمی برای موتورسوار شود.

honda-cb4-interceptor-concept-2

 

دیدگاه تان را بنویسید